تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / جراحی پلک / بهترین جراح پلک در تهران
۶ دقیقه
بهترین-جراح-پلک-تهران

بهترین جراح پلک در تهران

آنچه می خوانید...

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یکی از جراحی‌های شایع و محبوب می‌باشد که در چند سال اخیر انجام آن افزایش یافته است، چشم‌ها جزء ظریف ترین و حساس‌ترین اندام خارجی بدن انسان هستند بنابراین جهت جراحی پلک باید نهایت دقت را در انتخاب جراح خود داشته باشید. در میان جراحان پلک که در شهر تهران در حال فعالیت هستند، انتخاب بهترین جراح پلک در تهران به نظر کمی مشکل می‌آید. برای یک انتخاب درست و هوشمندانه لازم است تا آگاهی خود را درباره ویژگی های و نحوه یافتن صحیح بهترین جراح پلک بالا ببرید. با مطالعه‌ این مقاله می‌توانید جهت انتخاب بهترین جراح پلک در تهران تصمیمات دقیق‌تری اتخاذ نمائيد. با ما در ادامه همراه باشید…

بهترین-جراح-پلک

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلک در تهران

چشم ها، اعضای مهمی از لحاظ بینایی و زیبایی در چهره هستند. هر گونه تغییر چشم مانند رفع افتادگی پلک با جراحی، کاری بسیار حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد، زیرا در غیر این صورت می تواند برای زیبایی یا بینایی چشم خطر آفرین باشد. جراحی زیبایی پلک باید توسط بهترین جراح پلک انجام شود که تجربه و دانش کافی در این زمینه را داشته باشد تا بیمار بتواند بهترین نتیجه را از جراحی اخذ نماید.

ویژگی های بهترین جراح پلک در تهران

افرادی که کاندیدای مناسب جراحی پلک هستند، لازم است تا با ویژگی بهترین جراح پلک در تهران آشنا شوند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. در ادامه به توضیح درباره این ویژگی ها می پردازیم:

دانش و تخصص جراح پلک

جراح پلک، پس از به پایان رساندن دوره پزشکی عمومی، دوره‌های تخصصی جراحی پلاستیک و جراحی چشم را گذرانده است و در رشته‌ی جراحی پلک تخصص لازم را کسب نموده است. مجموعه تخصص‌هایی که نام بردیم منجر می‌شود تا جراج پلک درک عمیقی نسبت به آناتومی چشم و ساختار ظریف اعصاب و عروق چشم و پلک داشته باشد و با پیچیدگی‌های جراحی پلک به خوبی آشنا باشد.

تجربه کافی

همان اندازه که دانش در جراحی پلک اهمیت دارد، تجربه نیز مهم می‌باشد، اگر به دنبال روش‌های خاصی از لیفت پلک و ابرو هستید باید در ابتدا بدانید که پزشک شما تا چه میزان در انجام این جراحی‌ها تجربه دارد.

بهترین-جراح-پلک-در-تهران

ویژگی‌های اخلاقی بهترین جراح پلک

  • مهربان، خونگرم و دلسوز: شما باید بتوانید به راحتی در مورد نحوه جراحی، عوارض پس از جراحی، خطراتی که در حین جراحی ممکن است ایجاد شود و یا سایر سوالاتی که در مورد جراحی پلک خود دارید با جراح خود صحبت نمائید.
  • آموزش دقیق دستورالعمل‌های پیش و پس از جراحی: جراحی پلک فرآیند پیچیده‌ای است که جهت دستیابی به نتایج مطلوب باید مراقبت‌های خاصی را پیش از جراحی و پس از جراحی رعایت نمائيد، این دستورالعمل ها توسط جراح باید به شما ارائه شود.
  • صبور بودن: جراح باید صبر و حوصله‌ی کافی برای معاینه، شنیدن انتظارات و خواسته های شما از نتیجه‌ی جراحی را داشته باشد تا بتواند مناسب‌ترین روش را جهت جراحی به شما ارائه نماید.

بیشتر بخوانید: سن مناسب جراحی پلک

به روز بودن ابزار جراحی

روش‌های جراحی چشم هر ساله پیشرفت می‌کنند و ابزار و فناوری‌های جدیدی جهت جراحی پلک معرفی می‌شود، در انتخاب جراح به کلینیک جراحی که پزشک شما جهت جراحی معرفی می‌نماید دقت نمائید. کلینیکی که مجهز به فناوری‌های به روز دنیا باشد می‌تواند به عنوان یکی از عوامل موفقیت جراحی نقش عمده‌ای را ایفا نماید.

تکنیک مورد استفاده در جراحی

همان طور که اشاره شد پلک یکی از قسمت‌های ظریف و حساس می‌باشد، هرگونه آسیب و صدمه به عروق و اعصاب این ناحیه می‌تواند عواقب جبران ناپذیری مانند نابینایی و یا از دست رفتن حس در این ناحیه شود، بنابراین جراح باید روشی را جهت جراحی پلک انتخاب نماید که هیچ گونه آسیبی به چشم و اعصاب این ناحیه وارد نشود. هم چنین برش‌ها و بخیه‌ها باید به نحوی انجام شود که در پایان جراحی کمترین میزان اسکار باقی بماند.

جراحی اختصاصی

ساختار چشم و پلک در هر فردی منحصر به فرد می‌باشد بنابراین جراح پلک باید قادر باشد توجه به ویژگی‌های آناتومیک و زیبایی چهره‌ی هر فرد نتایج جراحی را به صورت کاملاً طبیعی منطبق با سایر اجزاء صورت به اتمام برساند. جراح پلک علاوه بر مهارت پزشکی باید مهارت‌های هنری جهت ایجاد تقارن و زیبایی بخشیدن در پلک داشته باشد. همچنین یک جراح خوب باید نکات و مراقبت های بعد از جراحی پلک را به طور کامل به بیمار توضیح دهد.

چگونه بهترین جراح پلک در تهران را انتخاب کنیم؟

با توجه به مواردی که ذکر شد انتخاب بهترین جراح پلک در تهران در میان تعداد گزینه‌های زیادی که در این رشته وجود دارد، کمی سخت و دشوار می‌باشد. در ادامه راهکارهایی جهت انتخاب جراح پلک توصیه می‌شود:

بررسی سوابق جراح از طریق سایت‌های نظرسنجی

شما می‌توانید نظرات سایر مراجعین را از نتیجه‌ی جراحی، برخورد پزشک و سایر موارد با توجه نظراتی که در سایت‌های پزشکی در دسترس هستند بررسی نمائید. همچنین از طریق نظام پزشکی می‌توانید سوابق تحصیلی پزشک خود را مورد بررسی قرار دهید.

مشاهده نمونه کارها و ویدئوهای رضایتمندی جراح

با مراجعه به سایت و یا صفحه‌ی جراح در رسانه‌های اجتماعی نیز می‌توانید تصاویری از جراحی‌های پلک که جراح در گذشته انجام داده است را مشاهده نمائید، تماشای این تصاویر به شما کمک می نماید تا تکینک‌هایی که جراح در جراحی پلک به کار می‌برد را شناسایی نمائید و در صورت رضایت به مطب او مراجعه نمائيد.

در این بخش می توانید رضایت زیباجو از جراحی پلک و جراحی زیبایی بینی به طور همزمان توسط دکتر هادی سرمست جراح پلاستیک بینی و صورت را مشاهده نمایید:

بیشتر بخوانید: بهترین جراح پلک در پاسداران

تحقیق و پرس و جو از دوستان و آشنایان

اگر درمیان دوستان و آشنایان شما کسی است که جراحی پلک انجام داده است و از جراحی خود رضایت دارد یا اینکه شما بعد از مشاهده نتیجه عمل آن فرد، علاقمند شده اید که نزد آن پزشک عمل کنید، کافی است تا اطلاعات تماس جراح مورد نظر را دریافت کرده و برای نوبت گیری و مشاوره اقدام نمایید.

کلام آخر

در این مقاله به توضیحات جامعی درباره بهترین جراح پلک در تهران پرداختیم تا بتوانید با شناختی کامل جراح مناسب خود را پیدا کنید. دکتر هادی سرمست جراح پلاستیک بینی و صورت سابقه جراحی های موفق پلک با رضایت بالای بیمار را دارند. برای مشاوره و نوبت گیری می توانید با شماره ۰۹۹۲۳۵۵۵۵۱۴ تماس بگیرید. ایشان در شهر تهران مشغول و در دو مطب پاسداران و دهکده المپیک مشغول به فعالیت هستند.

منابع:

https://www.plasticsurgery.org/cosmetic-procedures/eyelid-surgery/surgeon

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =