تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / جراحی بینی / معرفی بهترین جراح بینی استخوانی تهران +نمونه کار واقعی
۵ دقیقه
بهترین-جراح-بینی-استخوانی-در-تهران

معرفی بهترین جراح بینی استخوانی تهران +نمونه کار واقعی

آنچه می خوانید...

آیا می خواهید بدانید بهترین جراح بینی استخوانی تهران چه کسی است؟ جراحی بینی استخوانی، به طور معمول با هدف از بین بردن نواقص موجود در بینی بیمار همچون قوز، انحراف، افتادگی نوک بینی و … انجام می شود. این عمل به دلیل حساسیت بالا و نیاز به تجربه کافی جراح، باید توسط بهترین جراح بینی استخوانی انجام شود. برای دستیابی به نتایج مطلوب پس از انجام این عمل زیبایی، افراد ساکن تهران یا افرادی که ساکن تهران نیستند ولی قصد دارند جراحی بینی استخوانی را در شهر تهران انجام دهند به دنبال یافتن بهترین جراح بینی استخوانی هستند که در این مقاله به بررسی توضیحاتی در این زمینه و راهنمایی آن ها می پردازیم.

در ابتدا نمونه کارهای جراحی بینی استخوانی دکتر هادی سرمست جراح پلاستیک بینی و صورت را مشاهده کنید:

بهترین جراح بینی استخوانی تهران
جراح بینی استخوانی خوب در تهران

چرا دکتر هادی سرمست؟

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک صورت و بینی

  • دارای بورد تخصصی
  • عضو انجمن جراحان گوش، گلو و بینی
  • عضو انجمن تحقیقات راینولوژی
  • سابقه بیش از ۶۰۰۰ جراحی بینی موفق
  • سابقه ی کار به عنوان جراح پلاستیک بینی وصورت در شهرهای رشت، آمل، نور و تهران
بهترین-جراح-بینی-گوشتی-دکتر-سرمست
تماس-با-دکتر-هادی-سرمست

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی تهران

به طور کلی می توان گفت جراحی بینی استخوانی با هدف زیبایی ظاهری بینی و بهبود عملکرد طبیعی بینی یا رفع مشکلات موجود همچون پولیپ بینی و انحراف بینی انجام می گیرد. جراحی بینی استخوانی از پیچیدگی بالایی برخوردار است، به دلیل اینکه روی ساختار بینی که شامل استخوان و غضروف است تغییراتی اعمال می شود. به همین دلیل این جراحی باید توسط یک جراح حاذق و با تجربه انجام شود تا در حین عمل آسیبی به بینی وارد نشود.

جراح بینی در طول جلسات مشاوره باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهد:

  • ساختار بینی
  • اندازه
  • ضخامت پوست
  • تقارن
  • میزان انحراف
  • شکل
  • فرم بینی

بیمار همچنین در طول این جلسات باید انتظارات و توقع خود را از انجام این عمل جراحی با پزشک متخصص در میان بگذارد. در نهایت بهترین جراح بینی استخوانی با توجه به وضعیت بیمار بهترین روش درمان را انتخاب خواهد کرد. به طور کلی این عمل جراحی با استفاده از روش های باز و بسته انجام خواهد گرفت. در روش باز به منظور رفع ایرادات موجود در بینی بیمار در داخل و بیرون از بینی برش هایی زده خواهد شد. سپس پوست از روی بینی جدا شده و قادر به اعمال تغییرات روی غضروف و استخوان بینی خواهید بود. پس از این که تغییرات مورد نیاز اعمال شدند و استخوان بینی هموار شد بدون این که ساختار کلی بینی تغییر کند پوست روی آن قرار خواهد گرفت. در نهایت بخیه زده خواهد شد و اسپلینت روی بینی قرار خواهد گرفت.

در صورتی که جراح بینی استخوانی در روش بسته بینی را به طور کامل شکاف نخواهد داد. در این نوع جراحی بینی، پزشک به ساختار بینی دسترسی محدودی دارد و قادر به ایجاد تغییرات زیاد در مدل بینی نخواهد بود. به دلیل تمام موارد ذکر شده لازم است تا برای انجام این عمل حساس و مهم به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی باشید.

بهترین-جراح-بینی-استخوانی-تهران
بهترین-جراح-بینی-استخوانی

ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی

بهترین جراح بینی استخوانی قادر به تغییر ساختار و ظاهر بینی مطابق با آناتومی صورت خواهد بود. جراح متخصص علاوه بر این که با انجام این عمل زیبایی صورت را حفظ خواهد کرد از ایجاد مشکلات تنفسی تا حد امکان پیشگیری می کند. در اولویت قرار دادن سلامت بیمار یکی از مهمترین معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی می باشد. همچنین یک جراح متخصص با بیمار خود صادق است و در صورت عدم نیاز به عمل جراحی این موضوع را عنوان خواهد کرد. یک جراح بینی استخوانی خوب نباید تنها منافع مالی خود را در نظر بگیرد. مهمترین ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی را در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • مهارت و تخصص داشتن در رابطه با جراحی بینی استخوانی
  • در دسترس داشتن تجهیزات و لوازم پیشرفته پزشکی و استفاده از به روزترین امکانات موجود در سراسر دنیا
  • اخلاق حرفه ای داشتن و دلسوز بودن
  • در اولویت قرار دادن سلامت بیمار نسبت به منافع خود

نحوه پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی

همانطور که عنوان شد انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در نتایج عمل تاثیر قابل توجهی دارد. برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • بررسی تخصص و تجربه جراح بینی استخوانی یکی از مهمترین و اساسی ترین کارها قبل از آغاز جراحی می باشد. به طور کلی می توان گفت تخصص و تجربه پزشک مهمترین عامل انتخاب می باشد. در صورت انتخاب با توانایی بالا برای انجام این عمل جراحی زیبایی به بهترین نحو به نتایج مطلوب دست خواهید یافت.
  • از دیگر مراحل سرنوشت ساز قبل از انجام جراحی بینی استخوانی شرکت در جلسات مشاوره می باشد. در طول جلسات مشاوره بیمار می تواند تمامی سوالات و ابهامات خود را رفع نماید.
  • مشاهده تصاویر قبل و پس از جراحی پزشک مورد نظر نیز ممکن است در انتخاب وی تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در صورت داشتن بینی استخوانی با مشاهده نمونه کارهای جراح قادر به تصمیم گیری با اطمینان بیشتر خواهید بود.
  • جستجو در موتور جست و جوی گوگل و شبکه های اجتماعی پرمخاطب مانند اینستاگرام به شما در انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی کمک می کند.

هزینه جراحی بهترین جراح بینی استخوانی

قیمت این عمل جراحی تا حد زیادی به جراح بینی استخوانی، مهارت، شهرت و روش انتخابی ایشان وابسته می باشد. مرکزی که این عمل زیبایی قرار است در آن انجام گیرد نیز در این هزینه موثر است. در صورت انجام این عمل جراحی توسط بهترین جراح بینی استخوانی نیاز به پرداخت هزینه بیشتر خواهید داشت. لازم به ذکر است که هزینه بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی کمتر است و در صورت نیاز به پیوند غضروف باید هزینه قابل توجهی پرداخت نمایید.

کلام آخر

در این مقاله به توضیحاتی درباره نحوه انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی پرداختیم و شما را در انتخاب یک جراح متبحر راهنمایی کردیم. برای مشاوره در زمینه جراحی بینی با مطب دکتر هادی سرمست، جراح پلاستیک بینی و صورت با شماره ۰۹۹۲۳۵۵۵۵۱۴ تماس بگیرید.

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =