تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / جراحی بینی / بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران + فیلم و نمونه کار
۷ دقیقه
بهترین-جراح-بینی-نیمه-فانتزی-در-تهران

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران + فیلم و نمونه کار

آنچه می خوانید...

آیا به دنبال بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران هستید؟ آیا قصد دارید بینی خود را مدل نیمه فانتزی عمل کنید اما نمی دانید چگونه باید جراح مناسب پیدا کنید؟ پیش از انتخاب مدل بینی باید به انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی بیندیشید، زیرا در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد نه تنها به ظاهر دلخواه خود نمی‌رسید، بلکه ممکن است بینی با ظاهر نامتعارف داشته باشید و جهت برطرف کردن مشکلات ناشی از جراحی اول به جراحی‌های ترمیمی متعدد نیاز داشته باشید. ما شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را پیدا کنید و نتیجه بسیار خوبی از جراحی بگیرید.

در ابتدا ویدئوی زیر که یکی از نمونه کارهای موفق دکتر هادی سرمست است را مشاهده کنید:

برای تماس با دکتر هادی سرمست جراح پلاستیک بینی و صورت روی گیف زیر بزنید:

تماس-با-دکتر-هادی-سرمست

برای مشاوره با دکتر هادی سرمست فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

نام
شماره تماس
فرم‌ با موفقیت ثبت شد!
خطایی رخ داده است. لطفا همه موارد را بررسی و مجددا امتحان کنید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از جراحی‌های زیبایی است که در دهه‌های گذشته شیوع بسیاری یافته است. به طور کلی در اکثر موارد خانم‌ها و دختران جوان طرفدار این مدل از جراحی‌های هستند اما با توجه به اینکه بینی در قسمت میانی صورت واقع شده است هرگونه تغییر در ظاهر بینی می‌تواند تغییرات عمده‌ای در کل چهره ایجاد نماید. جراحی بینی می تواند چهره شما را جذاب تر و زیباتر کند. خصوصیات بینی نیمه فانتزی ترکیبی از مدل فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • نوک بینی تیز و سر بالا می شود، اما زاویه بینی در این جراحی نسبت به بینی فانتزی کمتر می‌باشد.
  • فاصله بین لب بالا و بینی بین 90 تا 105 درجه است.
  • ارتفاع پل بینی کاهش پیدا می کند.
  • حفره‌های بینی کوچک می شود.

انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی به شما کمک می کند که به نتیجه دلخواه خود برسید. یک جراح با تجربه که با ساختار بینی و نحوه انجام جراحی بینی نیمه فانتزی آشنایی کامل داشته باشد. جراح باید این توانایی را داشته باشد که نواقص ظاهری بینی را در حالی که مدل مورد نظر بینی حفظ می شود، رفع نماید. همچنین ممکن است بعضی از افراد علاوه بر مشکلات ظاهری بینی، دچار مشکلات تنفسی باشند و بخواهند اقدام به جراحی بینی نیمه فانتزی نمایند. چنانچه به بهترین جراح بینی نیمه فانتزی مراجعه کنید این مشکلات برطرف می شود و شما می توانید به شکل و فرم بینی که با سایر اجزای صورت شما تناسب دارد برسید.

سه-سال-بعد-از-جراحی-بینی
سه-سال-بعد-عمل-بینی

ویژگی های بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

با توجه به اینکه بینی در قسمت میانی صورت واقع شده است هرگونه تغییر در ظاهر بینی می‌تواند تغییرات عمده‌ای در کل چهره ایجاد نماید. جراحی بینی می تواند چهره شما را جذاب تر و زیباتر کند. خصوصیات بینی نیمه فانتزی ترکیبی از مدل فانتزی و نیمه فانتزی می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:ویژگی‌های جراح بینی نیمه فانتزی که پیش از انتخاب جراح باید به آن دقت نمائيد:

بهترین-جراح-بینی-نیمه-فانتزی

تخصص و تجربه جراح

پزشکی را جهت جراحی بینی نیمه فانتزی انتخاب نمائید که به صورت اختصاصی در حیطه‌ی جراحی بینی فعالیت داشته باشد، علاوه بر تخصص به تجربه‌ی کافی جراح نیز توجه داشته باشید. با توجه به اینکه بینی هر فردی منحصر به فرد می‌باشد هرچقدر که سابقه‌ی جراحی پزشک شما بیشتر باشد، درصد موفقیت جراحی شما نیز افزایش خواهد یافت.

موفقیت در جراحی‌های قبلی

در حال حاضر اکثر جراحان پیج و یا سایت‌هایی جهت ارائه نتایج جراحی‌های گذشته خود را دارند، با مراجعه به سایت جراحی که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید تصاویری از جراحی‌های بینی را مشاهده نمائید و با مقایسه تصاویر قبل و بعد از جراحی، موفقیت جراح را مورد سنجش قرار دهید.

همچینین سایت‌های نظرسنجی بسیاری وجود دارد که افراد می‌توانند آزادانه نظرات خود را در مورد نتایج جراحی‌هایی که داشته‌اند بیان نمایند، با خواندن نظرات موجود در این سایت‌ها می‌توانید آماری از رضایت بیماران قبلی از نتایج جراحی به دست بیاورید. جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از جراحی‌های سخت و پیچیده می‌باشد بنابراین درصد موفقیت جراحی‌های قبلی یکی از نکات مهم در انتخاب جراح می‌باشد.

ویدئوی رضایت مراجعه کننده از جراحی بینی دکتر هادی سرمست

تعامل پزشک با بیمار

جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از جراحی‌هایی است که پیش از انجام آن پزشک باید در جلسه مشاوره به طور کامل در مورد عوارض و عواقب پس از جراحی برای بیمار توضیحات لازم را ارائه نماید به عنوان مثال:

  • این مدل از جراحی بینی ممکن است برای چندین سال به عنوان مد برتر انتخاب شود، اما باید به یاد داشته باشید که در سالهای آینده ممکن است این مدل متناسب با فضای جامعه نباشد.
  • جراحی بینی نیمه فانتزی شاید در سنین جوانی جذاب و زیبا به نظر برسد، اما در میانسالی ممکن است به اندازه‌ای که در سنین جوانی زیبا به نظر می‌رسد نباشد.
  • بیماران باید این نکته را در نظر داشته باشند که در جراحی بینی نیمه فانتزی ساختارهای اسکلتی بینی تا حدود بسیاری دچار تغییرات اساسی می‌شود و در صورت پشیمانی از نتیجه‌ی جراحی به سختی می‌توان فرم بینی را تغییر داد و در مواردی به هیچ وجه تغییر فرم بینی پس از جراحی امکان پذیر نمی‌باشد. بنابراین بیماران پیش از انتخاب این مدل جهت جراحی باید به صورت کامل عواقب آن را بدانند.

بیشتر بخوانید: جراحی بینی باز

بهترین-جراح-بینی-نیمه-فانتزی-تهران
چهار-ماه-بعد-از-جراحی-بینی

نحوه یافتن بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

یکی از مهم ترین سوالات افرادی که قصد عمل بینی نیمه فانتزی دارند، این است که چگونه می توانند بهترین جراح بینی نیمه فانتزی را پیدا کنند. از جمله این روش ها می توان به سرچ در گوگل و شبکه های اجتماعی، پرس و جو از دوستان و آشنایان، خواندن نظرات مراجعه کنندگان در انجمن های تبادل نظر، مراجعه به مطب پزشک و دریافت مشاوره، پرس و جو از افرادی که توسط جراح مورد نظر عمل شده اند و… اشاره کرد.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران چه کسی است؟

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی کسی است که با تبحر و تجربه بالا به نحوی جراحی را انجام دهد که مشکل و خطری برای بیمار نداشته باشد تا عوارض به حداقل برسد. همچنین این عمل جراحی باید بر اساس اصول و ویژگی هایی که بینی نیمه فانتزی از لحاظ زاویه با لب بالا و هماهنگی با سایر اجزای صورت دارد، برخوردار باشد.

با توجه به مواردی که در این مقاله ذکر شد، انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی از اهمیت بالایی برخوردار است. دکتر هادی سرمست را می‌توانید به عنوان جراح خود انتخاب نمائید. دکتر سرمست با سابقه بیش از 6000 جراحی موفق در زمینه‌ عمل انواع بینی‌ها، تجربیات موفقی از جراحی بینی به صورت نیمه فانتزی داشته‌اند، جهت مشاهده‌ی تصاویر جراحی‌های بینی‌های نیمه فانتزی که دکتر سرمست انجام داده‌اند می‌توانید به پیج و یا سایت ایشان مراجعه نمائید و با اطمینان خاطر جهت مشاوره و معاینات پیش از جراحی به مطب ایشان مراجعه نمائید.

رزومه کاری و تحصیلی دکتر هادی سرمست:

  • متولد سال ۱۳۵۵ درتهران
  • فارغ التحصیل دوره تخصصی در مهرماه سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی گیلان رشت
  • دارای بورد تخصصی
  • نویسنده کتاب های GOM و خلاصه در خلاصه گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن
  • همکاری در ترجمه کتاب های بیماری های عفونی گوش برگزیده ای از Cumming’s در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۰
  • مدرس کلاس های رزیدنتی (دستیاری) در رشته ی گوش، گلو و بینی و جراحی سر و گردن
  • عضو انجمن جراحان گوش، گلو و بینی
  • عضو انجمن تحقیقات راینولوژی
  • سابقه بیش از ۶۰۰۰ جراحی بینی موفق
  • سابقه ی کار به عنوان جراح پلاستیک بینی وصورت در شهرهای رشت، آمل، نور و تهران
  • انجام جراحی در مراکز جراحی: ارم، فرمانیه، کلینیک سهند و پیروز

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع بهترین جراح بینی نیمه فانتزی پرداختیم. اگر می خواهید نتیجه خوبی از عمل بگیرید و از آن رضایت کافی داشته باشید، باید در انتخاب جراح دقت زیادی داشته باشید. خواندن مطالب این مقاله به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید بهترین جراح بینی نیمه فانتزی را پیدا کنید.

منبع:

https://www.curebooking.com/barbie-rhinoplasty-barbie-nose-job-in-turkey-and-before-after-photo/

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =