تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / جراحی پلک / بهترین جراح پلک در پاسداران + راهنمای جامع و نمونه کار
۵ دقیقه
بهترین-جراح-پلک-در-پاسداران

بهترین جراح پلک در پاسداران + راهنمای جامع و نمونه کار

آنچه می خوانید...

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک جراحی پرطرفدار برای رفع افتادگی و پف پلک بالا و پایین می باشد. جراح پلک پزشکی است که پس از اتمام تحصیلات خود در رشته‌ی پزشکی عمومی به تحصیل در رشته‌ی جراحی پرداخته و دوره‌های اختصاصی جراحی پلک را به پایان رسانده است. جراح پلک مشکلات عملکردی یا ظاهری در هر دو پلک بالا و پایین و یا اطراف چشم را برطرف می‌نماید. برای افرادی که در تهران زندگی می کنند یا از شهرهای دیگر قصد سفر به تهران برای انجام جراحی پلک را دارند سوال پیش می آید که بهترین جراح پلک در پاسداران چه کسی است؟ چگونه می توانم بهترین جراح زیبایی پلک در شمال تهران را پیدا کنم؟

ما در این مقاله به طور کامل به سوالات شما پاسخ می دهیم و شما را در یافتن بهترین جراح پلک در پاسداران کمک می کنیم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید…

خدمات بهترین جراح پلک در پاسداران

مواردی که بهترین جراح پلک در تهران می‌تواند مورد مداوا و درمان قرار دهد عبارت است از:

  • افتادگی پلک
  • درمان توده‌های اطراف پلک
  • درمان پف زیر چشم
  • درمان شل شدگی و افتادگی پوست در پلک پایینی
  • درمان افتادگی در ناحیه پلک بالایی که منجر به مشکلات بینایی و زیبایی در چشم بیمار شده است.
  • افتادگی پلک پایین که موجب نمایان شدن سفیدی زیر عنبیه می‌شود.
  • برداشتن پوست‌های اضافی و برطرف مردن چین و چروک‌های اطراف چشم

یکی از قسمت‌هایی که نقش مهمی در زیبایی هر فردی دارد، چشمان او می‌باشد. پلک به عنوان محافظ و دریچه‌ای که چشم‌ها را در بر گرفته است یکی از مهمترین اجزاء صورت می‌باشد، هرگونه مشکل در عملکرد پلک منجر به مشکل در بینایی بیمار می‌شود.

با گذر زمان و افزایش سن یکی از قسمت‌های صورت که تحت تاثیر قرار می‌گیرد، ناحیه چشم‌ می‌باشد. افتادگی پوست اطراف چشم در ناحیه پلک، ایجاد چین و چروک‌های ریز در گوشه‌ی چشم و در قسمت پایین پلک می‌تواند منجر به پیر نشان دادن چهره‌ی افراد شود. در سالهای اخیر جراحان پلک با روش‌های متنوعی مانند بلفاروپلاستی، لیفت چشم، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و سایر روش‌ها در از بین بردن این مشکلات کمک بسیاری داشته‌اند.

ویژگی‌های بهترین جراح پلک در پاسداران

جراح، پزشک متخصصی است که پس از تشخیص بیماری، درمان‌های او شامل روش‌های جراحی در اتاق عمل جراحی زیبایی پلک می‌باشد. برخی از ویژگی‌های یک جراح پلک عبارتند از:

  • دقت کافی در هنگام معاینه و بررسی مشکلات ناحیه پلک، با توجه به اینکه چشم قسمت حساسی از بدن می‌باشد که قسمت عمده‌ی درک ما از محیط اطراف بر اساس اطلاعاتی به دست آمده از این عضو می‌باشد بنابراین جراحی پلک نیز همانند جراحی چشم یکی از جراحی‌های حساس می‌باشد، در نتیجه جراح پلک باید دقت کافی در تشخیص بیماری‌های پلک را داشته باشد، گاهی اوقات یک تشخیص اشتباه منجر به جراحی غیرضروری می‌شود و ممکن است عوارض ناخواسته‌ای را به بیمار تحمیل نماید.
  • دانش کافی: همان طور که اشاره کردیم با توجه به اینکه چشم یکی از اعضاء حساس می‌باشد جراحی پلک و نواحی اطراف آن نیز جزء جراحی‌های حساس می‌باشد، جراح پلک باید با آناتومی چشم، اعصاب محیطی صورت و جمجمه آشنایی کامل داشته باشد تا از هرگونه آسیب به اعصاب و بینایی بیمار جلوگیری شود.
  • صبر و حوصله: به طور کلی یکی از ویژگی‌های تمام جراحان داشتن صبر و حوصله جهت انجام جراحی می‌باشد، در خصوص جراحی پلک با توجه به اینکه ناحیه تحت جراحی بسیار ظریف می‌باشد این ویژگی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
  • قابلیت انجام چند کار به صورت همزمان: جراح پلک باید به صورت همزمان تمام شرایط موجود در اتاق عمل را در کنترل داشته باشد، این موارد شامل:
  • ارتباط با سایر همکاران (متخصص بیهوشی، دستیاران، پرستاران و …)، بررسی علائم حیاتی بیمار و …

ویژگی-های-بهترین-جراح-پلک-در-پاسداران
  • بررسی روند جراحی و تشخیص هرگونه شرایط غیرعادی در روند جراحی
  • قابلیت تصمیم گیری در شرایط بحرانی: با توجه به اینکه شرایط غیرمنتظره‌ای در طی تمام جراحی‌ها ممکن است ایجاد شود مانند خونریزی، از بین رفتن علائم حیاتی بیمار، آسیب به اعصاب و … جراح پلک باید توانایی مدیریت تمام این شرایط را داشته باشد و بهترین تصمیم را متناسب با سلامتی و حفظ جان بیمار بگیرد.
  • مهارت برقرار ارتباط با بیمار: بیمارانی که جهت هرگونه جراحی مراجعه می‌نمایند اغلب دچار استرس‌هایی ناشی از بیهوش شدن، عوارض پس از جراحی و نتیجه‌ی جراحی هستند، بنابراین لازم است که جراح ضمن توضیح شرایطی که در طی جراحی و پس از آن به وجود می‌آید با برخورد گرم و صمیمی به بیمار آرامش خاطر بدهد.
  • به روز بودن دانش: با توجه به پیشرفت‌هایی که هر روز در زمینه‌ی روش‌های جراحی پلک به وجود می‌آید، جراح پلک باید دانش خود را با توجه به مقالات علمی و روش‌های جدید به روز نماید تا بیماران وی از جدیدترین روش‌های درمان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: کاهش ورم بعد از جراحی پلک

چنانچه جراح ویژگی های فوق را داشته باشد، با خیالی آسوده می توانید بهترین جراح پلک در پاسداران را پیدا کنید و نتیجه خوبی را از جراحی پلک بگیرید.

بهترین جراح پلک در پاسداران

ویژگی‌هایی که ذکر کردیم برخی از ویژگی های ضروری یک جراح پلک می‌باشد. مراجعه به جراح پلک خوب همراه با رعایت مراقبت های بعد از جراحی پلک می تواند شما را به نتیجه مطلوب برساند. یافتن جراحی با تمام ویژگی‌های نامبرده یکی از چالش‌های اساسی برای تمام بیمارانی می‌باشد که قصد انجام جراحی پلک را دارند. اگر قصد جراحی پلک را دارید ما می‌توانیم به شما دکتر هادی سرمست را معرفی نمائیم. ایشان فارغ التحصیل دوره تخصصی در مهرماه سال 1388 از دانشگاه علوم پزشکی گیلان رشت هستند و سابقه کار بیش از 13 سال به عنوان جراح پلاستیک بینی وصورت در شهرهای رشت، آمل، نور و تهران را دارند. ایشان در زمینه‌ جراحی پلک در شهر تهران شناخته شده‌اند و می‌توانید با اطمینان کامل جهت درمان و جراحی به مطب ایشان واقع در پاسداران مراجعه نمائيد.

منابع:

https://www.plasticsurgery.org/cosmetic-procedures/eyelid-surgery

https://careertrend.com/info-7833985-personal-characteristics-surgeon.html

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =