تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / تزریق چربی،ژل و بوتاکس / زاویه سازی فک با تزریق چربی و نتیجه شگفت انگیز آن
۷ دقیقه

زاویه سازی فک با تزریق چربی و نتیجه شگفت انگیز آن

آنچه می خوانید...

زاویه سازی فک با تزریق چربی یکی از روش‌های افزایش زیبایی و اعتماد به نفس است. به بیانی دیگر همه ما علاقه‌مند به داشتن ظاهری زیبا هستیم و زاویه دار بودن صورت یا همان V شکل امروزه محبوبیت زیادی را در بین مردم به وجود آورده است که باعث شده افراد زیادی تمایل به انجام زاویه سازی صورت با تزریق چربی داشته باشند.  اگر شما هم تصمیم به زاویه سازی صورت گرفتید با ما همراه باشید تا در ادامه به مزایای زاویه سازی صورت با تزریق چربی، چگونگی انجام زاویه صورت با تزریق، مراقبت های بعد از زاویه سازی، هزینه زاویه سازی صورت بپردازیم.

زاویه سازی فک با تزریق چربی چیست؟

زاویه سازی فک با تزریق چربی از بهترین راهکارها برای بهبود فرم یا کانتور صورت هستند. این روش‌های کم‌تهاجمی هم تاثیرات جوان کننده بر صورت می‌گذارد و هم قادر است تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشند. روش‌های کم‌دردسر تزریقی جایگزینی مناسب برای روش‌های پردردسر و پرهزینه‌ جراحی هستند. با استفاده از تزریق ژل یا چربی می‌توانیم اثرات بلند مدت یا حتی دائمی، مشابه با جراحی فک یا پروتز چانه ایجاد کنیم. همچنین با استفاده از فیلر ها، حتی می توان انتظار از بین رفتن چین و چروک های موجود در نواحی گونه و صورت را داشت.

مزایای زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه سازی صورت یک روش مدرن برای افزایش زیبایی به شمار می‌رود. زاویه سازی به روش‌های مختف قابل انجام است اما بهترین آن روشی است که در آن زاویه سازی بدون جراحی انجام شود که کم خطر و ایمن تر است. زاویه سازی فک با تزریق چربی باعث ایجاد تقارن در صورت و افزایش زیبایی می‌شود. همچنین افرادی که دارای چانه کوچک هستند تزریق چربی بهترین گزینه برای آنها است.

این روش می‌تواند یک انتخاب هیجان انگیز در افرادی باشد که صورتی استخوانی یا بدون فرم دارند و به دنبال راه حلی برای افزایش زیبایی می‌گردند، باشد. همانطور که ذکر شد این روش مدرن می‌تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد، از جمله رفع گردی صورت، ایحاد تقارن در صورت، ایجاد حالت V و رفع افتادگی قسمت پایین پوست صورت. 

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر تزریق چربی در پاسداران

زاویه دار کردن فک امروزه یکی از معیارهای زیبایی به حساب می آید. داشتن صورتی باریک و به فرم v مورد علاقه افراد بسیاری است.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

پس از تصمیم‌گیری به زاویه سازی فک با تزریق چربی اولین سوالی که برایمان ایجاد می‌شود نحوه انجام آن است. در زاویه سازی صورت پزشک متخصص اقدام به تزریق چربی به نواحی زیر پوست می‌کند. با تزریق چربی در زیر پوست باعث برجستگی و حجم دهی صورت می‌شود. در نتیجه زاویه سازی صورت با چربی یک روش غیر تهاجمی و کم ضرر نسبت به جراحی است. البته باید بدانیم کمی قرمزی و تورم در ناحیه تزریقی طبیعی است و بعد از چند ساعت التهاب برطرف می‌شود.

مراحل زاویه سازی فک با تزریق چربی

به دلیل درد و سوزش حاصل از سرنگ حاوی فیلر، ابتدا محل مورد نظر با استفاده از کرم های بی حسی موضعی حاوی لیدوکائین سر می شود. بنا به صلاحدید پزشک و نظر متقاضی، فیلر حاوی ژل یا چربی پر می شود.
قبل از انجام فرآیند تزریق، صورت به صورت کامل از طرف پزشک کانتور می شود. کانتور کردن صورت در زاویه سازی آن، به معنای بررسی صورت و انجام زاویه سازی به روشی که کل عیوب صورت پوشانده شود. سپس فیلر زیر پوست و در نواحی مشخص تزریق می شود.

بیشتر بخوانید: ماندگاری تزریق چربی

مراقبت های بعد از زاویه سازی فک با تزریق چربی

در اولین ملاقات‌ها اولین چیزی که به آن توجه می‌کنیم چهره افراد است در نتیجه داشتن ظاهری زیباتر باعث افزایش اعتماد به نفس نیز می‌شود.

امروزه صورت‌هایی که دارای زاویه V هستند نسبت به صورت گرد پرطرفدارتر است که باعث شده افراد زیادی به دنبال زاویه‌دار کردن صورت با تزریق چربی هستند.

بعد از تصمیم گرفتن به انجام این عمل زیبایی لازم است مراقبت‌های بعد از آن را نیز بدانیم. 

  • بعد از تزریق چربی در بانوان، از استفاده لوازم آرایشی در آن ناحیه خودداری کرده تا از بروز عفونت جلوگیری کنید.
  • از انجام ورزش‌های سنگین به مدت هفت روز خودداری کنید 
  • اگر تصمیم به رفتن به سولار را گرفتید آن را به مدت دو هفته با تاخیر بیندازید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • از ماساژ دادن ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه تمایل به انجام عمل مادلینگ چهره باشید باید بدانی که افرادی می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند که حالت چهره آنها دارای شرایط و ویژگی های خاص باشند و گرنه این عمل نمیتواند عمل جراحی مناسبی برای آنها بوده و در واقع گزینه مناسبی برای آنها نخواهد بود. این ویژگی های شامل:

  • داشتن فک پهن
  • داشتن فک مربعی شکل
  • دارا بودن چانه دایره ای شکل
  • خط فک افراد دارای زاویه نباشد
  • داشتن گونه های چاق
  • دارا بودن گونه های لاغر
  • داشتن بینی بزرگ
  • آنهایی که چانه ای عقب رفته دارند
  • داشتن گردن چاق
  • داشتن صورت چاق و گرد

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق چربی

زاویه دار شدن صورت به دلیل برخی عیوب مانند گردی بیش از حد صورت یا افتادگی پوست صورت بسیار پرطرفدار است. زاویه سازی فک با تزریق چربی می‌تواند زیبایی صورت شما را چند برابر کند.

هزینه زاویه سازی فک با تزریق چربی نسبت به جراحی آن مقرون به صرف‌تر و همچنین کم خطر تر است. اگر تصمیم به انجام این عمل زیبایی گرفتید باید توجه داشته باشیم که مانند باقی فعالیت‌های زیبایی شامل بیمه نمی‌شود و صفر تا صد هزینه‌های زاویه سازی به عهده خود شخص است.

سوالات متداول زاویه سازی صورت با تزریق چربی

نتیجه گیری

زاویه سازی فک با تزریق چربی یک روش محبوب و پرطرفدار است. داشتن صورتی خوش فرم و حالت‌دار باعث افزایش اعتماد به نفس می‌شود و همچنین داشتن صورتی با زاویه V امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. پس اگر به دنبال زاویه‌دار کردن فرم صورت خود با روشی ماندگار هستید بهترین گزینه تزریق با چربی است که نیازی نیازی به ترمیم ندارد و روشی کم خطر تر از جراحی صورت است. این تکنیک چند سال جدید افراد زیادی را مجذوب خود کرده است و بهترین گزینه برای داشتن زیبایی ماندگار است.

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

2 پاسخ
  1. سلام ببخشید این روش ها برای کسی که کمی عقب رفتگی فک پایین دارد مناسب هست
    یا حتما باید جراحی فک انجام دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =