تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / دسته‌بندی نشده / هزینه تزریق چربی زیر چشم در سال 1403 چقدر است؟
۵ دقیقه

هزینه تزریق چربی زیر چشم در سال 1403 چقدر است؟

آنچه می خوانید...

هزینه تزریق چربی زیر چشم همانند بسیاری از روش‌های زیبایی دیگر اهمیت زیادی برای متقاضیان آن دارد، هزینه تزریق چربی زیر چشم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و بسته به شرایط فرد و تکنیک‌های مورد استفاده قابل تخمین است، از طرفی برای مشخص شدن قیمت دقیق تزریق چربی لازم است پزشک شما شرایط چهره‌تان را ارزیابی کرده و بر اساس آن قیمت نهایی را اعلام نماید.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم از روش‌های موثر در بهبود گودی و کبودی زیر چشم است و سبب جوانسازی چهره می‌گردد، هزینه تزریق چربی زیر چشم تحت تاثیر پارامترهای گوناگونی قرار دارد،  به طوری که با بررسی و در نظر گرفتن هریک از این فاکتورها می‌توان تا حدودی قیمت نهایی را تخمین زد، در ادامه به مهمترین عوامل تاثیر گذار در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

محل انجام تزریق چربی زیر چشم شامل کلینیک و یا مطب

این نکته که تزریق چربی را در چه مکانی انجام می‌دهید در میزان هزینه تزریق چربی زیر چشم تاثیر گذار است، انجام این روش در مطب و یا کلینیک‌های زیبایی هزینه‌های متفاوتی را در بر خواهد داشت، علاوه بر این تجهیزات و امکانات مورد استفاده در کلینیک‌ها و مکان‌ها مختلف متفاوت است، هر چه از تجهیزات و امکانات به روزتری استفاده شود هزینه نهایی نیز افزایش خواهد یافت.

موقعیت جغرافیایی

بسته به این که در چه شهری تزریق چربی زیر چشم را انجام می‌دهید و کلینیک و مطب پزشک شما در چه موقعیتی از شهر قرار دارد، هزینه‌ها متغیر خواهد بود، در شهرهای بزرگ و کلینیک‌های بیشتر شناخته شده اغلب هزینه‌های بیشتری برای این روش زیبایی دریافت می‌شود.

میزان مهارت و تجربه پزشک

پزشکان مختلف با سطح مهارت و تجربه متفاوت مبالغ گوناگونی را برای این تکنیک دریافت خواهند کرد، پزشکان با تجربه هزینه تزریق چربی زیر چشم بالاتری را دریافت می‌کنند، برای دریافت نتیجه مطلوب از تزریق چربی لازم است تنها قیمت را ملاک خود در انتخاب پزشک قرار ندهید.

قیمت تزریق چربی زیر چشم

نوع تکنیک مورد استفاده در تزریق چربی زیر چشم

طی تزریق چربی به نقاط گوناگون صورت و از جمله زیر چشم، لازم است چربی از بخش‌ها مختلف بدن شامل شکم، پهلو و یا ران گرفته شده و به منطقه مورد نظر تزریق شود، روش برداشت چربی و تکنیک مورد استفاده در این رابطه متفاوت است، از جمله روش‌های رایج برداشت چربی روش لیپوساکشن است که به کمک برش‌های کوچک انجام می‌پزید، از دیگر تکنیک‌های کاربردی در برداشت چربی روش لیپوماتیک است، در این روش از دستگاه لیپولیز که با کمک ارتعاشات کار می‌کند استفاده می‌شود، استفاده از تکنیک لیپوماتیک می‌تواند هزینه را افزایش دهد.

دستمزد پزشک

هزینه پرداختی بابت دستمزد پزشک نیز بخش مهمی از هزینه تزریق چربی زیر چشم را تشکیل خواهد داد.

شرایط چهره فرد و میزان واحد چربی مورد نیاز

پزشک بسته به میزان گودی زیر چشم حجم چربی مورد نیاز را مشخص خواهد کرد، هر چه میزان گودی زیر چشم بیشتر باشد واحد چربی بیشتر استفاده خواهد شد و به دنبال آن هزینه تزریق چربی زیر چشم نیز افزایش می‌یابد.

تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی زیر چشم

در افرادی که گودی چشم زیادی دارند ممکن است تعداد جلسات لازم برای تزریق چربی افزایش یابد، در این شرایط پزشک برای دریافت بهترین نتیجه و حفظ حالت طبیعی چهره سعی می‌کند روند ترمیم گودی زیر چشم را به مرور و طی چند جلسه پیش ببرد تا نتیجه بهتری به دست آید، افزایش تعداد جلسات تزریق چربی هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت.

هزینه‌های پرداختی بابت آمادگی قبل از تزریق چربی زیر چشم

قبل از استفاده از این روش، لازم است آزمایشات و اقدامات قبل از تزریق چربی را انجام دهید تا برای این تکنیک زیبایی آماده شوید، هزینه پرداختی بابت جلسه مشاوره و آزمایشات و اقدامات قبل از تزریق چربی را نیز در برآورد هزینه نهایی مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به صورت

هزینه‌های بعد از تزریق چربی زیر چشم

بعد از تزریق چربی زیر چشم پزشک نکات مراقبتی و داروهای لازم را برای شما تجویز خواهد کرد که هزینه‌های خاص خود را دارد.

هزینه تمدید تزریق چربی

بسته به شرایط جسمی هر فرد و میزان مراقبتی که بعد از این روش دارد ممکن مدت زمان ماندگاری متفاوتی داشته باشد، در صورت نیاز به تمدید تزریق چربی هزینه‌ها افزایش خواهد یافت.

هزینه تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

بر اساس فاکتورهایی که به آن اشاره شد هزینه تزریق چربی زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد و بعد از مراجعه به پزشک و طی جلسه مشاوره مشخص می‌شود.

آیا تزریق چربی زیر چشم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟

به طور کلی بیمه هزینه خدمات زیبایی را که اهداف درمانی به همراه نداشته باشد، پرداخت نمی‌کند، تزریق چربی زیر چشم نیز جنبه زیبایی داشته و با کاهش گودی زیر چشم در شادابی و جوانی چهره تاثیر گذار است، از این رو هزینه تزریق چربی زیر چشم تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت و فرد متقاضی موظف است همه هزینه‌ها را خود پرداخت نماید.

نتیجه گیری

هزینه تزریق چربی زیر چشم به عوامل مختلفی وابسته است، دستمزد پزشک و میزان مهارت و تجربه‌ای که دارد، محل انجام این روش، موقعیت جغرافیایی، تجهیزات و امکانات کلینیک یا مطب، تعداد جلسات تزریق چربی، میزان چربی مورد نیاز، هزینه‌های قبل و بعد از تزریق چربی و هزینه‌های پرداختی بابت تمدید آن همه در برآورد هزینه نهایی باید در نظر گرفته شود، برای کسب رضایتمندی بیشتر از این روش زیبایی لازم است علاوه بر هزینه آن معیارهای دیگری را هم در نظر بگیرید، مانند تجربه و مهارت پزشک و امکانات کلینیک و مطب.

سوالات متداول

آیا بیمه تکمیلی هزینه تزریق چربی زیر چشم را پوشش می‌دهد؟

بیمه هزینه روش‌های زیبایی مانند تزریق چربی زیر چشم را تحت پوشش قرار نخواهد داد.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

بسته به شرایط هر فرد و میزان مراقبتی که دارد ممکن است متفاوت باشد،  این روش ماندگاری نسبتا بالایی داشته و تا چند سال تاثیر گذار است.

آیا تزریق چربی زیر چشم عوارض دارد؟

اکثر عوارض شامل تورم، کبودی و درد خفیف بعد از چند روز بهبود خواهد یافت و عوارض جدی به همراه ندارد.

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =