تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / تزریق چربی،ژل و بوتاکس / بهترین دکتر بوتاکس در پاسداران چه کسی است؟
۷ دقیقه
بهترین دکتر بوتاکس

بهترین دکتر بوتاکس در پاسداران چه کسی است؟

آنچه می خوانید...

اگر به دنبال بهترین دکتر بوتاکس هستید، فریب تبلیغات و ظواهر را نخورید و قبل این سوال از خودتان بپرسید که من چگونه می توانم از تجربه و مهارت پزشکم با خبر شوم و آیا تبلیغات دهان به دهان قابل اعتماد است. ما در این مقاله می خواهیم با معرفی بهترین ویژگی های متخصص دکتر تزریق بوتاکس مسیر صحیح را به شم نشان دهیم تا بهترین نتیجه را با ماندگاری بیشتر و حفظ سلامتی که مهم ترین فاکتور است، بدست آورید.

بهترین دکتر بوتاکس در پاسداران

چگونه بهترین دکتر تزریق بوتاکس پاسداران را پیدا کنیم؟

پوست مهم ترین سرمایه بشر و مراقبت از آن بسیار لازم و ضروری است که هدف از تزریق بوتاکس هم جوان سازی پوست است که اگر دکتر یا متخصص تجربه نداشته باشد، سرمایه مان به خطر می افتد و گاهی از دست رفتن سرمایه قابل بازگشت نیست؛ اما چه راه هایی برای انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس وجود دارد تا از این سرمایه بتوانیم بهترین حفاظت را داشته باشیم.

راه اول: انتخاب پزشک متخصص پوست با تجربه و مهارت یا جراح متخصص زیبایی از طریق جستجوی میدانی، مشاهده مدارک، مشاوره با اطرافیان، تحقیقات گسترده و استفاده از فضای مجازی است. پس رفتن به کلینیک های زیبایی و آرایشگاهی را برای بوتاکس فراموش کنید؛ چون بوتاکس استاندارد فقط به پزشکان متخصص زیبایی و جراحی پلاستیک داده می شود.

راه دوم: مشاوره و ملاقات حضوری با پزشک متخصص پوست قبل از تزریق، مطمئن شدن از  دوره هایی که گذرانده و استاندارد بودن مواد است.

راه سوم: نحوه ی برخورد پزشک. دکتر با تجربه پرسنل حرفه ای استخدام می کند و یک مشاور دلسوز است که با صبر و حوصله برای بیمار و مراجعه کننده اش وقت میگذارد و از بهترین متریال استفاده می کند.  

راه چهارم: توجه به قیمت. هیچ وقت ملاکتان را قیمت قرار ندهید؛ چون بعضی ها فکر می کنند هرچقدر قیمت بالاتر باشد؛ یعنی کار دکتر عالی است؛ ولی اگر قیمت پایین باشد، پس متریال استاندارد و خوب نیست. شیوه ی این انتخاب واقعا درست نیست و مراجعه کننده باید طبق اصولی که گفته شد پیش برود و قیمت مطابق با نرخ روز بازار باشد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس زیربغل

چرا باید بهترین دکتر تزریق بوتاکس را انتخاب کنیم؟

مهم ترین پرسشی که هرکسی قبل از بوتاکس لازم است از خود بپرسد همین موضوع است که چرا ما باید بهترین دکتر تزریق بوتاکس را انتخاب کنیم؟ اول اینکه هدف ما از بوتاکس جوان سازی پوست است. هرچند که می دانیم این مدت زمان کوتاه است و نهایت سه تا چهار ماه باقی می ماند؛ اما باز هم مستعد هستیم که پوست حتی موقت هم جوان تر دیده شود؛ اما اگر ما دکتر تزریق بوتاکس خوبی انتخاب نکرده باشیم، غیر از خطر جانی و آسیب به پوست ماندگاری مواد به علت ناشی بودن و بی کیفیتی اثرش خیلی زود از بین می رود که این تجربه بسیار ناراحت کننده است.

دوم اینکه، فقط یک پزشک متخصص می داند که فردی که دارای بیماری های آلرژی، عفونی، حساسیت به داروهای بیهوشی، بیماری های خود ایمنی مانند MS و… است، اجازه ندارد که بوتاکس کند؛ برای همین لازم است که اگر پرونده پزشکی باز دارید، همه موارد را دقیق قبل از بوتاکس با پزشک در میان بگذارید تا در صورت خطر روش های دیگری را برای جوان سازی پوست پیشنهاد دهد. 

 بهترین دکتر تزریق بوتاکس پاسداران چه ویژگی هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین تزریق بوتاکس پاسداران باید یک سری معیارها را در نظر بگیرید که عبارتند از:

 تخصص و مهارت:

هر پزشکی که برای تزریق بوتاکس انتخاب می کنید بهتر است، اطلاعات جامعی از محل تحصیلش، محل اخذ مدارک پزشکی و مدارک معتبری که دریافت کرده داشته باشید؛ همچنین اگر می خواهید بوتاکس کنید، لازم است از متخصص بخواهید تا مدارک دوره های آموزشی اش و نمونه کارهایش را به شما نشان دهد تا از میزان مهارتش اطمینان کامل بدست آورید؛ زیرا چنانچه بوتاکس به درستی و با مهارت تزریق نشود، میزان ماندگاری اش بسیار کم می شود و غیر طبیعی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس کف دست

مجوز رسمی از وزارت بهداشت:

موسسه های زیبایی فاقد مجوز بهداشت فقط مجاز به ارائه ی خدمات زیبایی و آرایشی هستند و به همین دلیل است که بوتاکس نیاز به مجوز بهداشت ندارد و کلینیک های زیبایی هم توسط افراد متخصص کارهای ساده تری مثل بوتاکس انجام می دهند که ما این انتخاب را اصلاً درست نمی دانیم که برایش در ادامه مقاله دلیل داریم؛ اما چرا می گوییم حتماً مجوز بهداشت داشته باشد؛ چون مجوز بهداشت اجازه ی ورود به خدمات درمانی است.

رفتار حرفه ای با مراجعه کننده:

پزشک مسئولیت پذیر چه قبل و بعد عمل با مراجعه کنندگانش رفتار حرفه ای دارد و مراقبت های لازم را جزء به جزء توضیح می دهد و تا رساندن به نتیجه دلخواه با شخص همراه است.

 تجربه زیاد و ارائه نمونه کارها:

بهترین پزشک تمام نمونه کارهایش را با مراجعین از طریق سایت، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، فیس بوک و کلیه شبکه های مجازی در میان میگذارد؛ همچنین راه های ارتباط با مراجعه کنندگان را برایش باز می گذارد.

به روز بودن اطلاعات:

یک پزشک متخصص در سمینارها و کنگره های مختلف بین المللی شرکت می کند و دارای گواهی نامه های معتبر است.

چرا باید بهترین دکتر تزریق بوتاکس را انتخاب کنیم؟

یکی از بهترین و کم خطرترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست تزریق بوتاکس است؛ اما این روش ساده باید با انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس انجام شود؛ چون بوتولینوم یک سم است که باعث فلجی قسمتی از عضلات صورت شده و اگر متخصص مهارت لازم را نداشته باشد و به میزان کافی این سم را بدن نرساند، باعث بروز خطرات جبران ناپذیری می شود و حتی جان بیمار و مراجعه کننده به خطر می افتد. درست است که مدت زمان بوتاکس خیلی کم و به صورت سرپایی در مطب انجام می شود؛ اما بهترین نتیجه طبیعی و ایده آل فقط از عهده ی متخصص با تجربه بر می آید که اگر اینگونه نباشد، پوست دچار عفونت، التهاب و قرمزی، خونریزی، کبودی، سوزش و قرمزی می شود.

سوالات متداول

 نتیجه گیری

کسی که به دنبال یافتن بهترین دکتر تزریق بوتاکس در پاسداران است فقط در مراکز استاندارد و ایمن باید به دنبال این افراد متخصص باشد و فریب ظاهر زیبا و شکیل آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی را نخورد و بعد از رعایت این موارد، سابقه ی پزشکی متخصص را زیر ذره بین قرار داد تا بدون شک و تردید با خیال آسوده کار درمانی و زیبایی را آغاز کند.

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =