تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان مهـــر، پلاک ۱۳۳، طبقه ۵، واحد ۱۷

دکتر هادی سرمست / جراحی زیبایی / بهترین دکتر پروتز گونه تهران + نمونه کارهای دیدنی
۵ دقیقه
بهترین دکتر پروتز گونه

بهترین دکتر پروتز گونه تهران + نمونه کارهای دیدنی

آنچه می خوانید...

جهت انتخاب بهترین دکتر پروتز گونه در تهران باید معیارهایی را در نظر داشته باشید تا نتایج جراحی شما با موفقیت همراه باشد. انتخاب دکتر پروتز گونه مهمترین مرحله این عمل است. در صورتی که در انتخاب پزشک خود دقت کافی نداشته باشید علاوه بر احتمال افزایش عوارض پس از جراحی ممکن است نتیجه‌ی دلخواه خود را به دست نیاورید. ما در ادامه به شما کمک می کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تر و دید بازتری بهترین دکتر پروتز گونه را انتخاب کنید.

بهترین دکتر پروتز گونه در تهران
تماس-با-دکتر-هادی-سرمست

معیارهای انتخاب بهترین جراح پروتز گونه

معیارهایی که برای انتخاب جراح پروتز گونه باید مدنظر داشته باشید عبارتند از:

داشتن مدرک معتبر

پروتز گونه به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. نکته‌ی مهم این است که تمام روش‌های پروتز گونه مانند روش‌های جراحی پروتز گونه و یا روش تزریق فیلر باید توسط پزشکی انجام شود که تحصیلات مرتبط داشته باشد. انجام هرگونه مداخله جهت پروتز گونه توسط پزشکانی که تحصیلات تخصصی خود را در رشته‌های غیرمرتبط به اتمام رسانده است می‌تواند برای شما نتایج فاجعه باری را به همراه داشته باشد.

شرکت در دوره‌های آموزشی به صورت مستمر

روش‌های پروتز گونه مانند سایر روش‌های پزشکی هر روزه با نوآوری‌هایی همراه است. پزشک انتخابی شما علاوه بر داشتن تخصص مرتبط باید به صورت مستمر در دوره‌های آموزشی که جهت به روز رسانی روش‌های پروتز گونه برگزار می‌شود شرکت نماید تا جهت جراحی شما از آخرین روش‌های روز دنیا استفاده نماید.

فارغ التحصیل یک دانشگاه معتبر باشد

با اینکه دوره‌های آموزشی درتمام دانشگاه‌ها به صورت مشابه برگزار می‌شود اما فارغ التحصیلان برخی از دانشگاه‌ها با استاندارهای بسیار سخت آموزش می‌بینند. بر اساس تحقیقات اکثر پزشکان و جراحان مطرح کشور افرادی هستند که در دانشگاه‌های برتر مشغول تحصیل بوده‌اند.

داشتن تجربه‌ی کافی

تخصص و مدرک معتبر اگر با تجربه‌ی جراحی‌های متعدد همراه نباشد نمی‌تواند منجر به نتایج دلخواه پس از پروتز چانه شود. تجربه‌ جراحی‌های متعدد به جراح کمک می‌نماید تا با آنالیز چهره‌ی شما، بهترین روش پروتز گونه را انتخاب نماید و جراحی را بدون کوچکترین مشکلی به پایان برساند. از انجام جراحی خود نزد پزشکان بی‌تجربه و در بیمارستان‌های آموزشی خودداری نمائید.

بیشتر بخوانید: جراحی پروتز چانه

بهترین جراح پروتز گونه در تهران

انجام جراحی در مراکز جراحی معتبر

هرچقدر که تخصص و دانش پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است، داشتن یک تیم جراحی متبحر و مرکز جراحی با تجهیزات کامل نیز اهمیت دارد. در صورتی که پزشک شما جراحی پروتز گونه را به خوبی انجام دهد اما مراقبت‌های پرستاری پیش و پس از جراحی مناسب نباشد و یا اتاق عمل جراحی از تجهیزات مجهز و استریل برخوردار نباشد، احتمال بروز عوارض پس از جراحی افزایش می‌یابد. پس علاوه بر انتخاب پزشک باید به مراکز جراحی و یا بیمارستان‌هایی که پزشک مشغول به کار است و جراحی شما در آنها انجام می‌شود نیز دقت داشته باشید.

برخورد و تعامل مناسب با بیمار

پزشک خوب علاوه بر تخصص و تجربه باید از اخلاق و رفتار مناسب نیز برخوردار باشد. بیمار باید بتواند بدون کوچکترین اضطراب و نگرانی تمام سوالات خود را پیش از جراحی و پس از جراحی با پزشک خود مطرح نماید. همچنین بیمار باید حق اظهار نظر در مورد روش جراحی را داشته باشد و بتواند با آسودگی تمام خواسته‌های خود از نتایج پروتز گونه را مطرح نماید.

پزشک پروتز گونه باید در کمال صبر و حوصله به پرسش‌های بیمار پاسخ بدهد و تمام عوارض جراحی را برای بیمار به طور کامل شرح دهد و پس از جراحی نیز در مقابل هرگونه پرسش بیمار و یا عوارض پیش آمده پاسخگو باشد.

بهترین دکتر پروتز گونه در تهران چه کسی است؟

معیارهایی که پیشتر ذکر شد جزو فاکتورهایی است که شما جهت انتخاب پزشک پروتز گونه باید به آنها توجه داشته باشید. به طور حتم یافتن پزشکی که تمام معیارهای بالا را داشته باشد در میان پزشکان مختلف این حوزه بسیار سخت است.

دکتر هادی سرمست با سابقه و تخصص بالای در زمینه جراحی پروتز گونه و جراحی های پلاستیک صورت و بینی مشغول به فعالیت می باشند. ایشان جراحی های موفق بسیاری را انجام داده اند و میزان رضایت بالای بیماران را دارند.
جهت مشاوره‌ی اولیه و رزور وقت عمل می‌توانید در اولین فرصت با شماره‌های مطب تماس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: زاویه سازی فک با تزریق چربی

چگونه بهترین دکتر پروتز گونه را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین دکتر برای پروتز گونه می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. جستجوی آنلاین: از وب‌سایت‌ها و انجمن‌های پزشکی برای جستجوی دکتران با تخصص در پروتز گونه استفاده کنید.

2. مشورت با پزشکان: اگر دارای پزشک معالج هستید، از او برای معرفی یک دکتر متخصص در این زمینه سوال کنید.

3. مشورت با دوستان یا آشنایان: اگر کسی از اطرافیانتان تجربه‌ای در این زمینه دارد، از تجربه و نظرات آن‌ها استفاده کنید.

4. مطالعه نظرات و بازخوردها: درباره دکتران مختلف و نظرات بیماران سابق آن‌ها تحقیق کنید.

5. مراجعه به مطب پزشک: با مراجعه به مطب پزشک و پرس و جو از افرادی که نزد جراح مورد نظر شما جراحی انجام داده اند به شما کمک شایانی در زمینه شناخت جراحتان خواهد کرد.

نتیجه گیری

پیدا کردن بهترین دکتر پروتز گونه ممکن است زمان‌بر و چالش‌بر باشد. اما با تلاش و تحقیقات دقیق، می‌توانید دکتر مناسب خود را پیدا کنید. مهمترین نکاتی که بیاید در نظر داشته باشید تخصص و تجربه دکتر در زمینه پروتز گونه، نظرات و بازخوردهای بیماران پیشین، ارتباط دکتر با بیماران، فناوری و تجهیزات استفاده شده و… . بهترین جراح پروتز گونه، کسی است که علاوه بر داشتن دانش و تجربه حرفه‌ای، قادر به ارائه اطمینان و حمایت لازم به شما باشد.

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

جراح پلاستیک بینی و صورت - متخصص گوش و گلو و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =